شایعات پیرامون آیفون7


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 7 مهر 1394
بازدید : 1000
نویسنده : بنیامین سلمانی

تنها چند روز پیش، فروش آیفون 6 اس و 6 اس پلاس آغاز شد و از آن جا که چرخ تکنولوژی خیال بازایستادن در سر ندارد، خبرها و گمانه زنی ها پیرامون آیفون های سال آینده اپل از حالا شروع شده است.

با توجه به اخبار و گمانه زنی هایی که یک وبلاگ اپلی در ژاپن با نام Mac Otakara، به همراه چند پست در شبکه اجتماعی Weibo  در چین، به راه انداخته اند، خبرها حکایت از آن دارند که آیفون 7 دارای یک طرح اسپرت جدید (ورزشی) خواهد بود.

با این تفاصیل و چنین خبرهایی، آیا واقعا پس از آیفون 5 سی، بار دیگر شاهد خضور متریالی به غیر از فلز در آیفون خواهیم بود؟! آن هم نه در یک آیفون فرعی، بلکه بر طبق این خبرها این اتفاق قرار است که در آیفون 7 رخ دهد.

شایعات می گویند که اپل به جای فلز، از یک “شاسی با ماده ای غیر فلزی و جدید” دز آیفون های سال آینده استفاده خواهد کرد.

اما باید دید که این ماده آیا قدرت آلومینیوم سری 7000 به کار رفته در آیفون های 6 اس را خواهد داشت تا مقاومتی در خور آیفون را به این دستگاه بدهد؟!

شاید خیلی ها بگویند که این شایعات یعنی این که اپل دوباره به پلاستیک باز خواهد گشت و خیلی ها اپل را به خاطر این کار از حالا سرزنش کنند. اما خیلی تند نروید. شاید اصلا پای پلاستیک در میان نباشد. زیرا این امکان وجود دارد که بر اساس پتنت هایی که اپل ثبت کرده، کوپرتینو از یک ماده انحصاری با نام LiquidMetal در بدنه آیفون 7 استفاده کند که این ماده در زمزه فن آوری های فلزی قرار دارد و در عین حال دارای ویژگی های جالب توجه بیشتری نسبت به فلز است.

این گزارش در کنار جنس بدنه آیفون های سال بعد، ادعا می کند که آیفون های سال بعد اپل همچنان دارای صفحه نمایشی به طور کامل صاف و تخت خواهند بود و خبری از ورود صفحات خمیده همچون گلکسی اس 6 در آیفون های سال بعد نیست.

در نهایت و بنا بر این گزارش، با توجه به تغییر جنس بدنه آیفون 7، گفته شده که آیفون های سال بعد هم ضد آب هستند و هم ضد گردوغبار. که مطمئنا این امر می تواند برای هواداران بسیار خوشحال کننده باشد.

وبسایت ژاپنی  Mac Otakara، پیشتر خبرهای دقیق و موثقی را پیش از معرفی آیفون های پیشین منتشر کرده بود و در عین حال خبرهایی از این وبسایت هم غلط از آب درامدند. اما چیزی که روشن است این است که، مثل همیشه چنین خبرهایی آن هم تنها یک هفته پس از رونمایی از آیفون های 6 اس، تنها در حد شایعه باقی می مانند تا این که در آینده و گذر زمان و انتشار خبرهای بیشتر، صحت و سقم این خبرها را برایمان بیش از پیش روشن کند.

 

 

منبع:ترنجی




:: موضوعات مرتبط: بازار شایعات , ,
:: برچسب‌ها: آیفون7 , شایعات , اپل , موبایل , گوشی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 751
بازدید کل : 123296
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com